Då var det fredag igen

Här längtar vi nu efter påsklovet.
Våren känns alltid lång och tung . Barnen är skoltrötta.

Jag försöker dela upp mina “skedar” så jag får saker gjort här hemma.
Ofta känns veckorna långa då det tar längre tid för mig att göra nåt.
Idag har jag dock lagt energi på att duscha och ska fixa mig (utöver disk och tvätt och skura badrum) för jag och yngsta dottern ska hem till en vän och äta middag.
Det är så lyxigt att bli serverad!!
12799198_10153493364442076_3014768242264267220_n

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

