Enkel middag

När “min” sköterska och jag pratade om Fibromyalgi senast och hon nämnde fatique så skrattade jag lite. Jag menar, vem är inte trött liksom? Att bli så trött kommer jag aldrig bli.
Men det blev jag.
Idag har jag gjort det jag ska. Tagit promenad och frisk luft. Men ändå har ögonen knappt orkat hålla sig öppna.
Jag har knappt orkat att andas. Det känns som en influensa…utan influensan.
Nu har jag gjort middag till familjen. Det blev enkel mat – lax med abbas citronsås och mos.
Själv orkar jag inte äta just nu, jag måste lägga mig en stund…
12717383_10153436733002076_3446005226722482478_n

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

