Jag utmanar mig själv

Jag har sett många träningsutmaningar rassla runt på nätet nu.
Jag har inte hakat på någon.
Men jag har nu utmanat mig själv.
Att göra några övningar (förutom promenad och mina armövningar) februari ut.
En vilodag i veckan.
Jag kommer inte att utöka antalet.
Jag har utmattningsdepression och Fibromyalgi men jag klarar av det.
För mina muskler finns kvar.
Så jag ska göra:
* crunches
* rygglyft
* liggande på rygg benlyft, ett ben i taget
* Små squats

Jag började igår efter promenaden och jag kan säga att med min sjuka (rel otränade) kropp så känns det på vissa ställen nu. Bland annat ryggen.
PicMonkey CollagetränaIdag har jag tagit en välförtjänt sovmorgon till klockan nio.
Sedan ätit frukost.
Lite senare blir det promenad och träning och ta itu med tvätt igen.

Ni missar väl inte att det är MELODIFESTIVAL ikväll?

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

