Förkyld

Efter att inte ha drabbats av förkylning på länge (men barnen har varit det) så var det min tur då.
Har varit matt i kroppen i flera dagar, öm och torr i halsen och haft lite feber. Går och småsuger på halstabletter.
Men jag är en person som alltid får det värre vecka två.
Då kommer bihåleproblemen, astmaproblemen, hosta så man kräks, täppt näsa som inget rår på och dunkande huvudvärk.
Jag hoppas att slippa det denna gång.

En roligare sak är att vi har köpt en ny kaffebryggare.
Härligt med timer så man kan kliva upp till nybryggt kaffe.
12400756_10153402023567076_2091155607965271414_nPå lördag firar vi dottern som fyller 18 år.
Behöver jag påpekar vilken planering som pågått – trots att jag är sjuk? Haha.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Förkyld

  1. Eva says:

    Usch va trist för dig, att vara dålig vi köpte oxå en kaffekokare moccamaster 🙂 såå nöjd, hade en med timer innan men tyvärr använde jag den inte …kul med planering av dotterns dag hoppas du snart blir frisk kram å krya på dig

Leave a Reply

