Upp & hoppa – ny vecka

Jag började med städjobbet i morse. Sedan blev det kort promenad och kaffe med kära pappa.
När jag väl kom hem kastade jag i tvätt i maskinen och knäppte på den, vek ner torr tvätt och sedan dammsög jag chips och popcorn som skvallrade om en trevlig helg.
Jag plockade i ordning hemma.
12107217_10153245801307076_8430313510695188239_n

Innan lunch kom yngsta dottern hem för hon mådde inte bra. Medan hon låg på soffan så åkte jag till min tandläkare som jag fått en akut-tid hos idag för att det värkte i en tand.
Efter en hel del detektivarbete så hittade de felet och ska börja åtgärda det på fredag. Jag blir 3000-5000kr fattigare.
Tråkigt men sant.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Upp & hoppa – ny vecka

  1. Hoppas det löser si på fredag så du slipper ha ont!

Leave a Reply

