Höstpynt

Efter promenaden med min far så bestämde jag mig att ta en promenad på egen hand och traska fram och tillbaka till netto. Väl där hittade jag lite läskigt gott som jag ska duka fram  till familjen sista helgen i oktober.
12112232_10153239264582076_2482276486495795915_nLite gott från netto. 10 kr/paket.

Efter promenaden dit gick jag hem till pappa för en kopp kaffe. Då kände jag hur huvudvärken blev värre och hela rummet gungade då jag satt på soffan. Jag satt still en stund och smuttade på kaffet medan jag väntade på att det skulle lägga sig.
Väl hemma igen kunde jag inte låta bli att börja höstpynta lite. Trots att  jag har nu “stora barn” vill jag göra det lite speciellt och roligt.
halloween2
halloween1
12122784_10153239318267076_7726890095515453159_n
Vi brukar ha lite fika för barnens vänner varje år, och även gå på andras Halloweenfester, men detta år kommer vi nog inte göra så. Det blir nog mest bara familjemys här hemma istället.
Jag tycker det är kul att sätta en guldkant på tillvaron ibland. Saker som jag har inhandlat förut har jag år efter år efter år så det kostar inga pengar heller.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

