Halva veckan

Halva veckan har snart gått.

Igår var jag till sjukgymnasten som masserade min övre del av rygg, nacke och huvud.
För att se om det hjälper mot huvudvärken.
glittrigsjalGrönt är skönt på en tisdag.

Senare på eftermiddagen var jag iväg och småshoppade lite.
Hittade två småsaker till mig också.
shoppingkul
Idag har jag fixat och donat här hemma en hel del redan. Och plötsligt kände jag av ryggen. Smärta i muskel på vänster sida av ryggen.
Attans ! Inte idag – jag har inte tid med det idag.
Jag har smörjt in med Voltarensalva och sitter nu en stund med kaffe.
Får hoppas detta ger sig till imorgon.

Hoppas ni får en bra dag.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Halva veckan

  1. Hanna says:

    Hoppas värken släpper. Kram

  2. Cissi says:

    Hoppas ryggvärken känns bättre idag!

  3. Linda says:

    Hoppas det blir bättre. Jag har nästan alltid ont i min nacke. hur jobbigt som helst!

    Tävla gärna hos mig!
    http://nouw.com/LindaLinnros/tavling-hos-mig-20913958

Leave a Reply

