Shopping

Idag vaknade jag klockan 04. Totalt ofrivilligt. Och jag kunde inte somna om.
Såna dagar brukar jag gå omkring som en zombie, men idag har jag konstigt nog haft energi.
När barnen gått till skolan satte jag igång att skura badrummet, byta alla små handdukar, vika torr tvätt, diska och  dammsuga.
Sedan åkte jag ner på stan och shoppade kläder till yngsta dottern (som vuxit ur 90% av sina kläder) och lite smått skönhetsprodukter till äldsta dottern.
Väl hemma igen så knäppte jag på en maskin tvätt, och när den är klar ska jag iväg med älskade pappsen som har tid hos tandläkaren.
Älsklingen ska hjälpa sin mamma . Det blir bara jag och båda barnen hemma i eftermiddag så jag funderar på vad jag ska göra för mat idag.
Jag har sååå tröttnat på matlagning . Det är inte min “grej”.

Vackert höstväder idag.
12118809_10153226610972076_7321216539488748085_n
En trött men nöjd mamma.
12043198_10153226676062076_1071034953137419743_nÖnskar er en trevlig onsdag

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Shopping

  1. kos2010 says:

    God morgon tjejen 🙂 ja du att vara trött är inte skoj alls, själv har jag inte sovit en hel natt på 3 veckor men nu så börjar det rätta till sig ha en fin dag kram

  2. Eva says:

    God morgon ….hoppas du har det bra å får en mysig fredag på alla vis kramen

Leave a Reply

