Måndag

  • 12088015_10153224068927076_2696935426521558139_n
    Måndagen gick i ett hela tiden. Börjar dagen med frukost och bege mig till städjobbet. Där går mobilen varm. Jag går och jobbar samtidigt som jag pratar med min yngsta som är ledsen i telefon. Vi pratar enda tills hon är framme i skolan. Jag avslutar arbetet , går iväg med sopsäcken och åker hemåt. Jag passar på att hoppa av bussen lite tidigare så jag får promenad och frisk luft. Då ser jag att min mobil håller på att ladda ur. Jag vill vara tillgänglig för att barnen ska få tag i mig så det känns inte bra. Trots det gick jag förbi pappa och tog med honom ut på promenad och sedan blev det kaffe hos honom. Väl hemma igen förberedde jag sallad till middag och la kött i marinad. Vi åt en god middag då barnen kom hem.

    På kvällen beställde jag en ny höstjacka och en ny top. Sedan vek jag tvätt och knäppte på ny maskin. Medan den gå gick satt jag i soffan. Ögonen sved och det kändes som det var grus i dem – trötthet antagligen. Jag orkade i alla fall  se avslutningen på CSI på femman.

    Idag har jag varit och tagit nya prover på vårdcentralen. Och eftersom jag inte mår så bra idag så blir det nog en lugn dag medan barnen är i skolan.

    Tröjan jag har beställt.
    12141547_10153224069157076_5246864532318107820_n
  • Och jackan jag har beställt.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

