Vägen tillbaka

Jag har senaste tiden haft det tungt.
Familjen har inte mått helt bra.
Vi kämpar med att hitta vägen tillbaka.
Jag själv har fått mer hälsoproblem och försöker nu reda ut vad som är vad.
Det är mycket psykiskt och fysiskt som hänger ihop.
Mitt blodtryck svajjar på högre siffror igen. Blodprover visar infektion.
Huvudvärken är inne på sjunde veckan …tror jag…jag har tappat räkningen.
Likaså ögonryckningar i vänster öga . Idag kom även ett tv testbild – tjut i örat.
Min fibromyalgi har ställt till det förr. Men för att vara säker att det inte är annan orsak blir det lite koller.

Hur står det till med er då?
12004723_10153200518427076_4571045429927426359_n

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

One Response to Vägen tillbaka

  1. Paulahelenas says:

    Hoppas att du mår bättre snart ❤
    Jag har paus med sprutan Metoject just nu. Hade lite högt levervärde. Ska på onsdag på blodprov o kolla hur det ligger till. Mår mycket sämre för tillfället beroende på att jag måste ha paus med sprutan. Hoppas på att allt är ok så jag får börja med den på nytt…
    Sköt om dej kramen ❤

Leave a Reply

