Yoga på stol

Jag hittade en video på Youtube.
Yoga på stol.
Bra för nybörjare och/eller såna som har skador eller behöver lite stöd.
Jag provade att göra solhälsningen. Och inte är det lätt inte med min arunda mage som är ivägen. Nej – jag är INTE gravid!! Haha!!
Men jag ska göra nån övning några gånger i veckan.
Jag behöver mjuka upp övre del av min rygg. Jag har tydligen dragit på mig nån inflammation eller låsning och en sköterska sa jag är väldigt stel.
11073862_10152778921592076_8555089441365289010_nJag hoppas detta kommer göra mig lite smidigare.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

