It makes my eyes pop

Många rekommenderar olika mascaror.
“Ta bara ett svep så har du snygga fransar”, säger de till mig.

Jag har aldrig fått snygga fransar med ett svep.
Spelar ingen roll vilken mascara det är.

Och jag har frågat några som har riktigt snygga fransar och de säger att man ska dra zickzack med borsten från rot till topp några gånger, gärna ett par lager.
Så det gör jag.
Sen såg jag en finsk make-up artist på TV tipsa om att dra även med borsten på ovansida av de övre fransarna för mer fyllig och svart look.
Så det gör jag också.

Och då funkar det med vilken mascara som helst.
Tex den jag använder är H&M mascara 49.50kr.

10403540_10152764280822076_6253573626757197340_nSådärja.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

