En vanlig tisdag

Veckan rullar på som vanligt.
Igår tänkte jag att “jag har inget att göra imorgon, vad ska jag hitta på..?”
Men saker finns alltid att göra.
Barnen är ivägskickade till skolan.
Disken är klar och tvätten är igång.
Ren tvätt är vikt och inlagd.

Nu sitter jag och funderar på om jag ska ta en promenad med pappa.
Och när man talar om trollen så ringde han nu och vill åka ner på stan och ta en kaffe.
Så det blir till att hoppa in i duschen.

Ha en bra tisdag!

14199_10152761064152076_5886636159238126617_n

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

