Tisdagsfruar

Ikväll är det åter igen “Svenska Hollywoodfruar” på tv3.
Jag brukar se den med min dotter.
Och oj vad vi fnissar och ler.
Vad sägs om Gunilla som är i sitt esse?
Eller om Maria , från min hemstad, med sina hundar?

Jag brukar mysa ner i soffan med en filt och tända lite ljus.
Och få mig ett skratt.

shftv3se

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Tisdagsfruar

  1. mariette77 says:

    Ja, ett gott skratt bjuder de på. Växte upp med Isabel Adrian som var med ett tag i Hollywoodfruar och det är allt lite kul att se barndomsvänner ur en helt annan synvinkel.
    Trevlig helg. Kram

Leave a Reply

