En trevlig måndag

Det blev lite jobb på förmiddagen, sedan en spontankaffe med en väninna på espresso house.

caramel-latte_nyhet-hemsida_ThumbDet gav mig energi för att bege mig hemåt, kasta i mig lunch, ta en dusch och knäppa på tvättmaskinen.
Sedan blev det en promenad med min far ute i höstvädret innan jag fortsatte ner på stan för att möta min stora dotter och gå till optikern med henne.
Tyvärr hade jag kollat fel tid och vi passade på att äta lite middag innan vi återvände till optikern för undersökningen.
Allt gick bra i slutet i alla fall.

Efteråt pausade vi med en kaffe och lite prat på stadsbiblioteket medan vi väntade på att ES festivalen där skulle börja.
Elever som går samma linje som min dotter visade upp sig.
De olika inriktningarna var Dans, Musik, Teater och Media.


10310603_10152442042512076_2606559653326613886_n
De var riktigt duktiga allihop.

Nu är klockan 20 och jag ska nog börja runda av dagen med en kopp kamomillte.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

