Fredag – äntligen är du här igen

b7e2ecc96370e31128e5599d73916eef
Efter en vecka med många oväntade händelser och envisa huvudvärkattacker så är jag glad att det äntligen är fredag.
Jag är fortfarande lite envis och lyssnar inte riktigt på kroppen då den ropar på mig och jag fortsätter att försöka rädda dagen så i helgen ser jag fram emot vila mellan promenader och familjemys.

Idag blir det en lugnare dag med lite film, småplock, fixande inför familjemiddag och sen långmys i soffan med tända ljus.

Hoppas ni får en trevlig fredag!

This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

