Back t school

vardag
Då var vardagen igång igen.
Igår kväll var båda barnen väldigt nervösa och det var inte lätt att somna. Mycket prat och tusen frågor blev det.
Stora flickan börjar gymnasiet. Och yngsta börjar femman.

Innan de åkte till upprop hade jag redan åkt till jobbet.
Jag extraknäcker ju lite som lokalvårdare brukar jag säga.

Efter jobbet blev det rask promenad och ett besök hos far. Jag lockade med honom ut på promenad , och vi hade tur att solen sken trots att det blåste lite.
Han och jag avslutade med att handla på ICA och sedan dela på en kebabsallad till lunch.

Nu blir det lite värktablett och värmekudde medan jag väntar på att munkjackorna snurrat klart i tvättmaskinen.
För nu behövs dem.
Hösten är här.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

