Ängel till låns

Det är med tungt hjärta och tårar i ögonen jag skriver att vi har djup sorg i vårt hem.
Vår släkt har förlorat en liten vacker blond prinsessa.
Blott tio år gammal har hon fått lämna jordelivet och blev kallad till himlen.
Mina barn har mist en kusin och vän.
Mina föräldrar har mist ett barnbarn.
Jag har mist en brorsdotter.

Farväl du vackra ängel.
Nu är du himlen hos din pappa.
Du kommer alltid att leva kvar i våra hjärtan.

c3a4ngel

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

5 Responses to Ängel till låns

  1. Annika says:

    Styrke kram till dig och din familj.

  2. Fina Frun says:

    Åh nej! Åh, vilken sorg. Vilken smärta. Så orättvist.
    Stor Kram till er alla!

  3. TantGlad says:

    Förstår smärtan och sorgen . Det är ju vi människor som är kvar som har det jobbigt med att känna den svåra sorg och saknaden efter någon.
    All tid har sin tid .
    Idag ska på en kurs om andlighet. “änglavingar” Det blir intressant. När jag själv hade sorg så gick jag till henne, och det vart så mycket lättare sedan då jag fick nya perspektiv . Funderingar om varför osv….osv.

    Sorgen har sin gång tyvärr .
    Men en varm styrkekram får du från mig.

  4. Fick en stor klump i halsen och ryser i hela kroppen.Beklagar sorgen , det absolut värsta som kan hända skickar över massor av kärlek och kramar till er ❤ Diana

  5. Cissi says:

    Å nej! Massa kramar till dig och hela familjen

Leave a Reply

