Sommarparty

Igår var en trevlig fullspäckad dag.

Idag är det barnens sista skoldag.
Och imorgon är det äntligen skolavslutning.
Som vi har längtat !

Idag ska jag på Sommarfest med min far.
Hemtjänsten bjuder på sommarmat och musik.
Why not?

Bilden är tagen igår efter att jag hade klippt mig.
10462995_10152181102227076_1285277395252625263_n

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Sommarparty

  1. sommarfest hos min mamma var vi igår o super trevligt fin du är i håret 🙂 här är det fredagsmys i kväll då vi jobbar hela helgen kramen

Leave a Reply

