40 is the new 20

10301606_10152068977372076_7703007024916258228_n
Jag har inte firat mig själv sedan jag fyllde 30 år och hade nåt slags öppet hus.
(Minns faktiskt inte hur det var eller vilka som kom…)
Jag har firat mina barn med hejdundrande kalas och även sambo med middag och/eller fika.

Men jag tänkte att nu är det väl dags.
Så jag planerar ett mycket enkelt firande snart.
PicMonkey Collage40.12
Vi får väl se hur det hela artar sig.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

