Minisemester

Jag och familjen sov borta inatt.
Det blev en liten minisemester.
Lite bök hit och dit, men i det stora hela var det trevligt.

PicMonkey Collageresa2På hotellrummet fanns godis och kaffe/te.
Det tackar vi för.

006Mamma redo för Lek och Bus.

10259794_10152047559297076_3834461764728213395_n“…but first let me take a selfie…”
Både jag och tonårsdottern stannade vid spegeln. Sambon skakade nog lite obemärkt på huvudet.

00811Buuuus
01022Och ett tag var vi på hal is…nje…hal plast.
01522Paus i bollhavet.

PicMonkey Collageresa3Sambon knäppte bild på mig och jag kunde inte hålla mig för skratt då han började fjanta sig.
Vi är nog en rätt “lekfull” familj.
Mina barn, 16 år och 10,5 år busade runt och hade kul.
Jag tycker barn ska leka så länge de kan.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

