“Vad är väl en bal på slottet?”

Jag har igår inhandlat vit sjal att ha på axlarna till klänningar på sommarens festligheter.
Även ett nytt matchande halsband fick åka ner i kassen.
PicMonkey Collageklänning

Klänning för väldig bra reapris från ellos. Sjal från H&M. Halsband från Glitter.

Idag var jag med min far på stan och då passade jag på att inhandla en enkel svart väska som har avtagbar axelrem så det blir en kuvertväska.
Halsbandet är en tidig 40-års present från min snälla pappa.
Nu är jag väl redo för sommaren?

1623674_10152039497577076_2526555193612445476_nFör det mesta budget-shoppar jag. Och blir nöjd.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

