En fot i taget

Förkylningen biter sig fast.
Det brukar vara så då jag blir sjuk – det tar tid. Det sätter sig i luftrör och leder.
Huvudet känns som det är fullt av snor.

Jag tog stegen till ICA och handlade semla som jag överraskade min pappa med.
Eftermiddagen ska jag tillbringa att röja undan tvätt och sen mysa med dottern när hon kommer hem. Jag har lovat poppa popcorn och se film med henne.

Jag ska egentligen avsluta kvällen med att gå på föreläsningar.
Faktiskt hela två stycken.
Barn & internet.
Föräldrarollen.
Inget som jag inte redan vet en hel del om. Men det tål att lyssnas på.
Jag känner alla fyra som ska prata, så det blir intressant.
Jag hoppas att jag orkar ta mig dit.
🙂

10153770_10152029304617076_2033308473_n

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to En fot i taget

  1. Lät som intressanta föreläsningar kram Diana

  2. Trist att inte vara bra här är en till men vad gör man ?? bara att ta det lugnt 🙂 ha det gott krya på dig kram

Leave a Reply

