Sol idag

Idag tittar solen fram.
Jag och min far har varit på promenad och druckit kaffe.

Men dagen började inte lika lugnt.
Sambon klev upp och väckte tonåringen som började klockan åtta, medan jag, som varit trött, och yngsta tjejen låg kvar en stund i våra sängar eftersom hon började klockan nio.
Jag trodde att jag hade ställt min mobil på larm – men icke.
Tonåringen kom in och väckte mig halv åtta.
På tio år har jag inte varit så seg på morgonen.

Nu är det verkligen dags för soligt , varmt vårväder och många kaffe utomhus !

Här har ni ett tisdagsskratt.

1897901_10151983778892076_2012183959_n

This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

One Response to Sol idag

  1. Annika says:

    Hahaha…ja, den var bra! Helt underbar. Mulle, han minns jag från när jag var liten och läste Min häst. Lite nostalgi, men då visste man knappt var mobiltelefon var. Ha en fin kväll. Kram Annika

Leave a Reply

