ÄNTLIGEN

Jag vet inte om det är av ren vilja, eller om det är Voltarensalvan jag smörjt i nacken i två veckor nu…
men äntligen äntligen ser jag ett ljus i tunneln.
Jag har haft några få dagar här och var utan huvudvärk.

Jag är så van vid värken nu att jag har verkligen fått fundera på kvällen om hur dagen varit.

Trots enorm trötthet och sorg över att gå omkring med värk har jag aldrig gett upp.
Jag vägrar att bara existera – jag vill LEVA.

Hoppas ni hade en trevlig helg.
Det hade jag.
En ovanligt händelselös helg.

1002649_10151960144667076_204519876_n

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

