Torsdag

Sportlovet har gått i rasande fart!
En himla massa små måsten har det varit , tyvärr.Och tiden har runnit ut i sanden.
Men jag hoppas nu på att resten av veckan går i lugnare takt.

1939529_10151959740382076_1687946251_nNågon akupunktur har inte hunnits med pga sjukdom.
Men jag har varit hos optiker som upptäckte en liten synförändring.
Han sa att det kan ju vara bidragande till min huvudvärk – som förresten inte lät som en klassisk synförändring-huvudvärk.
(Vilket jag misstänkte att det inte gjorde.)

Jag har smörjt in nacke med Voltaren två gånger om dagen och den intensiva smärtan har släppt dagtid.
Jag hoppas nu på att detta vänder.

Idag – om planerna går igenom – blir det film och popcorn här hemma då barnen kommer.
(De är på vift båda två.)

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

