Bra eller dåligt

Jag vet inte om det är bra eller dåligt att jag börjar vänja mig vid huvudvärken efter 3,5 veckor nu.
Jag fortsätter att leva på i alla fall.
Jag har fått svar från läkare att vissa prover var förhöjda och de ska tas om efter några veckor.
Sjukgymnasten hittade inget större fel på mig, och tror inte att det är spänningshuvudvärk jag har.
På tisdag börjar vi prova med akupunktur i alla fall.

Och vet ni vad?
Det är ju F R E D A G idag!
Och nästa vecka har vi SPORTLOV!

10918255-rieoS

Så HURRA för det.
Kom ihåg att vara POSITIVA och LEVA NU!

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Bra eller dåligt

  1. Usch, inte kul med huvudvärk!
    Här är det också sportlov ink vecka!
    Bloggar på bloggen.fi nu….fick ett erbjudande från en firma på nätet o dom ville jag skulle blogga där 🙂
    Ha en finfin helg!

    kram

  2. Fina Frun says:

    Hoppas värken lämnar dig ifred!
    Åh, lycko er, har ni sportlovet framför er?
    Kram

Leave a Reply

