Keep going

Dottern är hemma fortfarande. Men imorgon ska hon tillbaks till skolan.
Jag har sluppit den värsta tunga irriterande huvudvärken som jag dragits med i 12 dagar.
Nu har jag bara småtryck ibland i huvudet. Ibland mitt på huvudet, ibland på sidorna.Samt att jag har “gåshud” 10-15 gånger om dagen.
Jag börjar fundera på om det är någon nerv nånstans som orsakar detta…
Jag ska i alla fall till läkaren på tisdag så får vi se vad hon säger.
Personligen hatar jag att gå till läkare!
Oftast när de inte hittar fel på prover ger de den där blicken som om man känner efter för mycket eller så får jag höra att “det beror på vikten”.
Nu har jag dock bytt till en bra familjeläkare, så jag hoppas hon lyssnar.

Igår var jag och yngsta dottern till optikern.
Nu ska hon få glasögon heltid för på bara 7 månader har hennes syn försämrats en hel del.
Hon är så glad att få visa upp sina röda bågar från
hämta (4)

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

