Vilken natt

Hela natten till söndag…dvs 11 timmar för att vara exakt spenderade jag och sambon på akuten.
Jag kunde inte sova för huvudvärken, så precis som för två år sen åkte vi till akuten.
Och det gjorde samma procedur som då. Blodtryck (tre stycken), blodprover och skiktröntgen på hjärnan.
Det enda de kom fram till var att mitt blodtryck var för högt.
Jag ska prata med familjeläkaren om att höja min medicinering, ta det lugnare och jag fick starka värktabletter mot huvudvärken.

1622279_10151911637157076_2103884466_n

1555424_10151912471707076_1374659787_n

När vi kom hem hade vi inte sovit på 28 timmar.
Gissa vem som sovit på soffan nu ?

Såg ni på Melodifestivalen?
Jag måste erkänna att jag blev lite besviken efter förra årets succé.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

