Hjärta på er

Jag är varm i kroppen.
Tack snälla alla ni för positiva kommentarer och ert stöd när jag berättade om hur jag mår.
Och tack för alla glada kommentarer att jag har en trevlig blogg.

Jag önskar att livet utanför bloggvärlden vore på samma sätt.
Jag har tyvärr fått ta en del beslut att gå vidare utan vissa i mitt liv.
Tunga sorgliga beslut, men om folk inte bidrar till ett bättre liv utan bara till vemod är det dags att kapa banden.
Även vissa ytliga bekanta som kastat ur sig det ena och det andra har jag brutit med.
Livet ska inte vara grått och ledsamt.
Är det så måste man göra någon ändring.

Jag ser varje dag som ett tillfälle att lära mig och gå vidare.
Att leva.
Och jag är så tacksam för alla er som förgyller dessa dagar.

happy_computer

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Hjärta på er

  1. Paula´s Blogg says:

    Såå här attt att komma in här 🙂 Fin blogg !

    Kram,kram

  2. Annika says:

    Starkt av dig att berätta tycker jag. Hoppas att allt ordnar sig men det tar säkert tid. Ha en skön kväll och natt. Kram Annika

Leave a Reply

