SNÖ

Årets första snö har kommit.
Men det hindrade inte mig att ha på mig min sommarklänning.
Gosiga varma strumpbyxor, stövlar och med klänningen flaxande under a-formad kappa fick mig att känna mig som en av flickorna i “Lilla huset på prärien”.

1395936_10151687427142076_229714639_n
Idag ska jag göra klart lite inför vårat Halloweenfika imorgon.
Skatten till skattjakten är i alla fall ordnad nu.
Likaså tipspromenaden.

1378391_10151686551987076_1314203546_n
Vi har inga svarta dukar eller lakan, så jag klippte till sopsäckar och la över borden.
Sen efter fikat är det bara att kasta dem.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

One Response to SNÖ

  1. Här har det också kommit snö!

    kram o ha en fin helg!

Leave a Reply

