Näsan i boken

Min 15-åring har nästan inte gjort annat denna vecka än att gå med näsan i en bok.
Igår hade de fysikprov och idag har det matematikprov.
Enda sedan hon började nian har det hänt något.
Plötsligt behöver jag inte tjata och böna och be henne om att kolla läxor eller plugga till prov.
Hon gör det hon ska och kommer sen till mig och ber mig förhöra.

Jag är så stolt över henne.

Nu är det äntligen helg.
Och då får vi tänka på annat en stund.

995514_584404051595909_1614965802_n

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Näsan i boken

  1. Jane says:

    Det är så skönt när man slipper att tjata på dom.
    Ha en skön helg nu.
    Kramar i massor / Jane

Leave a Reply

