Rund är också en form

This is me!
And it´s okey!

1233625_10151615043017076_2093203048_n

Denna bild var nog inte riktigt menat att visas.
Tycker hela ansiktet ser konstigt ut.
Men okej.
Det här är jag.
Och det är okej.
Alla bilder ska inte vara perfekta.

Och dessutom ska man bejaka sina kurvor.
Vilket jag alltid har gjort – trots en hel del motstånd av de som är emot volanger på kvinnokroppen.
Och det klassiska som man hör från kvinnor: “Jag hittar inget snyggt att ha på mig”.
Jag hittar ofta mycket snyggt!
och jag har 25  kg + !
(japp, nu avslöjade jag det!!)

Det gäller bara att veta var man ska titta.
Men numera finns det mycket snyggt för den kurviga kroppen.
Så bli inte ledsen om du har storlek 48-50 eller större.
Köp dig något snyggt att ha på…och varför inte ett fint halsband och ny väska.
Kolla på Lindex Generous – avdelning eller Kappahl XLNT.
(Blusen & väskan  nedan är från Lindex, halsbandet från H&M )
Och LE då du strosar nerför gatan!

PicMonkey Collagexlnt

 

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Rund är också en form

  1. Jane says:

    Finaste du ! Vilket bra inlägg och du har såååå rätt.
    Mega kramar / Jane

    • Jane; Tack så mycket! Ofta hör man kvinnor som inte är nöjda med just dagens utseende. De väntar med att handla nytt “tills de gått ner tio kg”…och de tycker aldrig att de ser bra ut “för jag borde ju gå ner några kilo”. Jag har oftast hört kvinnor beklaga sig. Men de tror att det är män som inte gillar kurvor, fast det är de själva. 🙂

  2. Jag tycker bilden är superfin! Du borde ha den i din header 🙂

Leave a Reply

