HeatWave!

Äntligen VÄRME!!

Igår var jag och döttrarna på badet hela eftermiddagen.
Så underbart!

Idag, medan yngsta dottern var på Cirkusskolan, var vi på ärenden. Då passade jag och min far på att smaka
McDonalds iskaffe.

Faktiskt väldigt goda!!

1001524_10151514366852076_557348859_n

Kul av McDonalds !

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to HeatWave!

  1. I mitt huvud says:

    Själv gillar jag inte kaffe, men dricker gärna iste på sommaren! Mmm, gott!

Leave a Reply

