Home sweet home?

Kom hem och fick dammsuga och svabba golv efter byggarna.
Som fortfarande inte är klara med allt.

*Drar en suck*

Detta har hittills varit en städ-sommar.

På torsdag fm åker vi iväg några dagar igen.
Njuta två dygn på hotell.

home

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Home sweet home?

  1. Fina Frun says:

    Byggdamm är en mardröm!

  2. Annica says:

    Hej! Läste i tidigare inlägg att du har/haft tietzes syndrom. Är du frisk från det idag? Hur långt tid tog det för dig i så fall att bli av med värken? Vad hjälpte? Med vänlig hälsning Annica

    • Hej Annica.
      Min Titezes återkommer. Jag tror inte jag nånsin blir frisk från den. Värst är vid / efter förkylning såsom nu. Då kommer den. Jag tar bara alvedon och/eller inflammationsdämpande. Försöker sova halvsittandes då det är som värst. och tänker på att räta på mig, sträcka på bröstet liksom. Inte sjunka ihop för mycket. Det brukar sitta i 1-2 veckor åt gången. Kram

  3. usch ja för byggdamm ;(
    Hoppas att ni får trevligt på hotellvistelsen!

    Kram

Leave a Reply

