SOMMARLOV

Nu har mina två söta barn sommarlov!
De var så vackra idag på sina avslutningar.

003

Min yngsta tjej.

005

Min femtonåring.

På avslutningen var det vacker sång .
Men också hålligång!!
Lärarna avslutade med ett BOOM!
De sjöng Gangam Style med egen text.

002

Yea!!

Efter avslutning blev det glass och korv här hemma hos oss.

001

Och jag satte igång och fixade muffins och dukning till kalaset i morgon.
Ja, muffins !
Det är vad de heter. Inte cupcakes. Muffins!

004

Dekorationen är gjord med färdigköpt kristyr och små marshmallows. No job, more fun!
Min dotter älskar godis, så duken är passande!

008

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

