Kort-kort

Ja, det är ju SOMMAR!

Jag har varit och klippt mig kort igen.
Så nöjd!

004

Före:
001(Det bjuder jag på)
Även denna bjuder jag på…så här ser det ut på morgonen:
10157_10151434329747076_6894873_n
Och nu som jag ser ut just NU:
003

This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Kort-kort

  1. Blev ju jättebra 🙂 Här gillas också kort hår 🙂 Men mitt hår har nog växt ganska mycket sen jag var sist o klippte…på tal om det borde jag väl beställa tid för klippning snart..lagom tills sonens konfirmation som är den 30 juni!
    Här blåser det idag..brr…

    Ha en fortsatt bra tisdag!

    Kramen om

Leave a Reply

