Kalaspyssel

Min dotter fyller 10 år i juli.
Då är de flesta bortresta.

Så enda sedan hon började skolan har vi haft kompiskalas dagen efter avslutningen.
Och så blir det även i år. Det börjar ju närma sig nu.

Hon fick välja mellan att gå på bio med några få eller bjuda hem några tjejkompisar.
Hon valde kalas hemma. (Som de andra 9 åren!!)

Hon liksom litar på att mamma fixar detta.

Har just fixat klart inbjudningarna.
och tipspromenaden.
Och skattjakten med uppdragen för att få ledtrådar.

Jag kommer att berätta mer sen…

3591_10151404628517076_2022527643_n

Tja…har ju ordnat över…hm…över 49 kalas ialla fall här hemma.
Då bara räknat barnens kompiskalas och släktkalasen…inte räknat med då vi firat barnens pappa.
Mig själv vill jag inte ha kalas för.
Det räcker ändå liksom.

Men jag är bra på kalas.
Jo, det är jag nog.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Kalaspyssel

  1. Min yngre dotter fyller 17 år 22 juli..då hon var yngre så firade vi alltid veckan efter att skolan slutat. Sonen fyller 15 år 10 juni, hans kalas brukade vi ha sista veckan dom var i skolan….
    Jag firar 10 000 besökare på bloggen denna vecka!

    Ha en fin tisdag!
    Kram

  2. Fina Frun says:

    Du är JÄTTEBRA på kalas!! Får be dig om tips inför nästa 😀

Leave a Reply

