Blandad prickig kompott

Idag har det varit lite av en blandad kompott.
Först har min far varit här hela dagen , sen kl 07, för de har bytt fönster i hans lägenhet.
Vi har hunnit med frukost, två promenader, lunch och utelek med yngsta dottern i lekpark, två maskiner tvätt, två omgångar disk och dammsugning
innan vi gick hem till honom och jag  byggstädade hans lägenhet.
Jag bytte vatten fem gånger i svabbhinken…och då bor han i en liten tvåa på 38.5 kvm!!
Ja, vattnet var svart varje gång!

947228_10151392145617076_645686285_n

När jag kom hem, helt slut i varenda del av kroppen, då överraskade familjen mig med presenter.
För jag fyller år I MORGON!
270806_10151392211402076_1575088787_nDet var en härlig salladsskål. kanna med muggar och en blomma!!

Förresten så hämtades min dotters läsglasögon idag. Hon har smak hon. *ähum*
Hennes bågar är dyrare än mina!
922938_10151392215282076_1264993669_n

Jag i min tur har beställt lite kläder från ellos.se

Hm. Jag vet inte hur dessa klänningar kommer att passa mig i formen..men men…

PicMonkey Collageklänning

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Blandad prickig kompott

  1. Grattis 🙂 kram Diana

  2. Paula´s Blogg says:

    Grattis på födelsedagen!
    Ha en bra dag!

    Kram

  3. Fina Frun says:

    GRATTIS sötnos!! Vad roligt att familj överraskade när du kom hem 🙂 KRAM!

Leave a Reply

