Stenkul!

postr_l

Igår var jag och döttrarna på bio.
Jag skrattade nog mest tror jag.
Yngsta dottern räckte ut handen och försökte ta i saker som kom mot oss.
Och jag blinkade till rejält några gånger.
Så ja – kul hade vi. Jättebra film !!
Tyvärr tycker jag att 3D är för jobbigt för mina ögon i längden. Jag brukar därför välja vanlig film. Men denna gick bara som 3D. Lite tråkigt, SF!

Och vi använde biokort som vi alla fått i julklapp.
Tur det – för det blev inte billigt inte!
Jag går gärna på bio – så biokort är bästa presenten!

Efter bion åt jag och döttrarna på McDonalds och när vi väl var hemma kl 21.30 var vi alla trötta.
Trötta. Men mycket nöjda.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

