OSCARSGALA

I natt är det Oscarsgalan.
Själv orkar jag tyvärr inte se det LIVE.
Så det får bli en inspelad version av den i morgon.

unnamed

images

post-oscars-redcarpet

82nd Annual Academy Awards - Arrivals

Ska ni se på Oscarsgalan?

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

2 Responses to OSCARSGALA

  1. Fina Frun says:

    Jag såg början av galan och spelade in resten. Jösses vilka tjusiga donnor!!

    Tack för att du skriver så kloka svar och tankar i mitt kommenetarsfält. Ibland hinner/orkar jag inte få till det när någon behöver få svar på tal. BRA att du kan sköta det så fint. Stor KRAM!!

    /fina frun

    • Fina frun; jag satt uppe till kl 02 och stirrade så ögonen sved. Sedan ska jag se resten inspelat. jag kunde inte släppa taget om TVn. Hihi.
      Tack för dina varma ord.
      Jag tryckte nästan lite för snabbt på skicka iväg knappen och kände att “är nog inte min sak att lägga mig i…” för jag gör sånt- lägger mig i. *ler lite matt* Jag har fullt förståelse om du tar bort nåt av mina svar nån gång. 🙂 Kram

Leave a Reply

