Kärlek

010

Jag åt en väldigt god alla hjärtans dag lunch med far min.
Sedan fick jag ett vackert blockljus av honom, som nu står i vardagsrum.
Och från hemtjänsten fick jag två tulpaner.
En ros fick jag och sambon från barnen.
Kärlek.

PicMonkey Collagelove
Det står “I love you” på rosen.

601223_489581044411544_1241963070_n

This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

One Response to Kärlek

  1. Jane says:

    Vad häftigt att det stod i love you på rosen…
    Ha en underbar helg nu vännen.
    Kramar i massor / Jane

Leave a Reply

