Ljuva 80-tal

Fick idén av FinaFrun att visa min mobilväska.

100_5628

Den är sydd av en väninna till mig. Min dotter har en likadan.
Vi hittade ingen bra som passade våra mobiler, och hade ingen lust att jaga runt på stan, så då sydde hon varsin till oss.

100_5622

100_5629

Mobilskalet fick jag från min sambo.
Den är mjuk och skyddar mot eventuella stötar.
Bra då man är lokalvårdare och mamma.
Och ändå rätt snygg!
100_5630
Lätt att ta av och på.

Jag satt och väntade på min 9 åriga dotter i skolan, och en av eleverna tittade konstigt på min mobil och sa :
“Vad är det??”

Leende berättade jag att det skulle föreställa ett kassettband.
“Och vad är ett sånt?” frågade eleven.

Då kände jag mig lite gammal.

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

2 Responses to Ljuva 80-tal

  1. Fina Frun says:

    Vilken fin vän som syr mobilfodral till er 😀

Leave a Reply

