Trevlig Julfredag

302846_10151143931302076_1801466931_n

Idag är det Fredag!
Det betyder fredagsmys vid granens ljus.
Underbart!

Jag håller på att fixa och dona med en massa “nyttigt” som måste göras.
Och även kastat ihop saffransmuffins till julfikat jag ska ha imorgon.
Det blir nog enkla lakritschoklad också.
Jag har alltid gillat att baka, men senaste två åren har jag kört med många genvägar!

Saffransmuffins=
1 pkt sockerkaksmix + 1 påse saffran

Lakritschoklad=
Choklad att smälta + Turkisk pepper (krossat)
Häll i ischokladformar.

Det blir även en del annat gott och smått imorgon.
Titta in så får du se.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Trevlig Julfredag

  1. Eva says:

    Åh va mysigt du har gjort 🙂 gott med saffran i alla kakor skicka hit en 🙂 ha en fin kväll kram

  2. Eva; jag mailar en på stört!! 😉 Kram

Leave a Reply

