Kort vs långt

När jag var yngre hade jag hår ner till midjan.
Sen klippte jag det till axlarna.
Sen klippte jag det kort.
Sen klippte jag det nästan snagg.

Nu för tre månader sen bestämde jag att efter många många år spara ut igen.
Och jag märker att jag trivs inte.
Inte det minsta.
Jag har blivit en grå tråkig mus.
Och jag ser framför mig hur mitt hår bara kommer att vara…långt.
Inte min personlighet.
Bara min tråkighet.
This is me now:



Har känt mig lite låg senaste tiden…inte tyckt det är nån idé att klä upp mig då håret bara hänger.
Så jag ger upp!!
Långt hår är  i n t e  jag !! Det borde jag fattat efter 17 år med kort hår.

Det här vill jag ha tillbaks i december då jag fått klipptid !!

Kort, rött och sassy!
Thats ME!!

Så i december försvinner hårkaluffsen!

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

One Response to Kort vs långt

  1. Fina Frun says:

    Då ser vi fram emot nya bilder när du klippt dig!

Leave a Reply

