Oh du härliga fredag

Som jag har sett fram emot helgen denna vecka.

Idag är en smått & gott dag då småsaker och ärenden ska fixas, barn ska hämtas, lämnas och skjutsas hit och dit…
Men sen ska jag ta lite egen tid och njuta i några timmar.
Jag och en vän ska ut och äta på eftermiddagen.
När jag sen kommer hem lite senare blir det XFactor i soffan.
Lite tända ljus och smågodis förhöjer fredagskänslan.
Och så rapparen Malcolm så klart!

Ha en mysig fredag!
🙂

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Oh du härliga fredag

  1. Eva says:

    Fredag i soffan med smågodis är en klar favvo märker jag runt om i bloggarna här med så klart 🙂 ha det gott å kramen

  2. Jane says:

    Hoppas att det var trevligt.
    Kramar i massor / Jane

  3. Eva says:

    Hoppas du hade det kul o får en härlig lördag oxå kram

Leave a Reply

