Kvällsro


Bara för att jag har sagt att jag ska börja må bättre och bli starkare och gladare
betyder det inte att jag ska “banta”.
Nej.
Det betyder mer frisk luft, mer rörelse, mer glädje och mer positivtet.
Mer jag.

Idag  ätit mer frukt och grönsaker, och har jag varit på två underbara promenader i hösten.
Njutit av alla vackra färger.
Och nu på kvällen bakade jag och min tonåring scones som vi alla njöt av.
Jag med en kopp av teet “Kvällsro”.
En härlig tisdag som ska avslutas med
“Svenska Hollywoodfruar”.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Kvällsro

  1. Fina Frun says:

    Det låter härligt och mycket vettigt 🙂
    Kram!

Leave a Reply

