Bejaka hösten

För många år sen så älskade jag hösten!
Det var underbart med kalla höstdagar och varma tröjor.
Men sen började jag att älska sommaren mer!!
Härliga varma sommardagar…med picknick i det gröna och glass på stranden.
Trots det försöker jag att bejaka hösten och vintern.
Trots att jag gäspar nonstop och känner mig enooooormt trött av mörkret och regnet.
Jag tar vitamniner och försöker tänka positivt.

Jag och döttrarna har t.o.m handlat stövlar idag för att bejaka hösten.
Så jag försöker hitta guldkornen…eller kanske guldlöven… 

This entry was posted in Allmänt and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

