Hur långt är du villig att gå?

Sedan några veckor tillbaks har jag börjat att ta promenader…
Första två veckorna gick jag varje dag.

Efter många års  traskande i spår så har jag utvecklat en “gillar-INTE-spår” känsla.
Istället går jag mot ett mål helst.
Tex promenera ner på stan för att shoppa. Tar ca 25-30 minuter att gå dit.
Eller som idag, promenera hem till en väninna på kaffe.

Bara det tar minst 20 minuter är jag nöjd.


 

This entry was posted in Allmänt and tagged . Bookmark the permalink.

2 Responses to Hur långt är du villig att gå?

  1. Fina Frun says:

    Helt rätt inställning 😀

  2. Duktig du är, gillar också att ha ett mål.kram Diana

Leave a Reply

