Måndag

Äntligen en ny vecka! Äntligen måndag!
Tänker du så?
Jag brukar inte tycka om måndagar …upp tidigt…till jobbet…barnen ska till skola…
Men jag försöker hitta positiva vibbar med måndagar.

Idag har jag både hunnit med jobb, shoppat med sambon som är ledig och jag har tagit en rask promenad.

Vad har du gjort?

🙂

Dagens positiva: den häääärliga himlen då jag var ute på promenad 

This entry was posted in Allmänt and tagged , , . Bookmark the permalink.

One Response to Måndag

  1. Kurerat min förkylning kram Diana

Leave a Reply

